Як виростити не просто розумника, а щасливу людину: секрет «Моїх обріїв»

  • Зміст

Дитина, яка вигадує історію про сумну хмаринку, насправді тренує емпатію. Малюк, що будує вежу з усього, що потрапило під руку, осягає базові закони фізики та інженерії, вчиться розв’язувати проблеми методом спроб і помилок. Уява — це не втеча від реальності. Це творча перебудова, фундамент, на якому зводитимуться всі майбутні інновації, відкриття та щасливі стосунки.

Роль дорослого в цьому процесі — не бути суворим вчителем, що намагається якнайшвидше навчити «правильної» мови. Наша роль — стати дбайливим перекладачем і мудрим гідом. ми В ліцеї Мої обрії ми щодня будуємо безпечний простір, теплу, дружню атмосферу, де кожна, навіть найдивніша ідея, зустрічається з цікавістю.

Освітня філософія та ключові напрями розвитку

В основі діяльності ЗДО «Мої обрії» лежить місія виховання цілісної особистості на засадах християнських цінностей, з міцними знаннями та стійкою навичкою вчитися впродовж життя. Освітній процес побудований на поєднанні державної програми «Дитина» з інноваційними авторськими технологіями, що забезпечує всебічний розвиток кожної дитини.  

Ключовими векторами роботи є формування чотирьох основних груп компетентностей:

  1. Інтелектуальний розвиток. Створення міцної бази знань з математики, грамоти, природознавства та розвиток логічного мислення.  
  2. Соціально-емоційний розвиток. Формування емоційного інтелекту, емпатії та навичок ефективної комунікації в колективі. 
  3. Розвиток креативності. Стимулювання нестандартного мислення, уяви та здатності знаходити оригінальні рішення проблемних ситуацій.  
  4. Фізичний розвиток. Зміцнення здоров’я, розвиток великої та дрібної моторики, формування культури здорового способу життя.

Інтегрована модель розвитку: поєднання перевірених методик

Освітній процес у садочку «Мої обрії» є унікальним завдяки інтеграції передових світових та вітчизняних методик раннього розвитку в Хмельницькому. Кожен елемент програми спрямований на досягнення конкретних освітніх цілей через діяльність, яка є природною та цікавою для дитини. Академічна підготовка здійснюється в ігровій формі, що дозволяє дітям засвоювати складний матеріал легко та з задоволенням.  

  • Навчання читанню за методикою Зайцева. Використання знаменитих кубиків зі складами дозволяє дітям швидко та без примусу опанувати навички читання.  
  • Розвиток логіко-математичних уявлень. За допомогою логічних блоків Дьєніша та паличок Кюїзенера діти вчаться аналізувати, класифікувати, порівнювати предмети за різними ознаками. 
  • Проєктна діяльність та STEAM-елементи. Діти вчаться працювати в командах над спільними проєктами.  

Розвинений емоційний інтелект є запорукою успішної соціалізації, вміння будувати дружні стосунки та вирішувати конфлікти. Простір садочка наповнений не готовими іграшками з однією функцією, а так званими «вільними деталями», які спонукають до фантазування та винахідництва.  

Умови вступу та набір у садок 2025

Вступ до ЗДО «Мої обрії» відбувається на підставі співбесіди з дитиною та батьками, що дозволяє познайомитися, зрозуміти очікування родини та визначити, наскільки наш освітній простір відповідає потребам майбутнього вихованця. Наразі відкрито набір у садок 2025. Ми шукаємо нових мрійників, дослідників та винахідників, готових відкривати світ разом з нами.

Горизонт вашої дитини починається з мрії

Ми живемо у світі, що стрімко змінюється. Ніхто не знає напевно, які професії будуть затребувані через 20 років, які знання будуть актуальними, а які — застаріють. Але ми точно знаємо, що завжди будуть цінуватися вміння мислити нестандартно, розуміти себе та інших, співпрацювати, адаптуватися і не боятися нового.

Якщо ви поділяєте нашу філософію та шукаєте найкращий простір для раннього розвитку в Хмельницькому, запрошуємо вас на особисту зустріч. Ви зможете побачити наш заклад, поспілкуватися з педагогами та отримати вичерпні відповіді на всі ваші запитання щодо програми та умов набору у садок 2025.

Зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті, щоб запланувати візит у зручний для вас час.

Роль дорослого в цьому процесі — не бути суворим вчителем, що намагається якнайшвидше навчити «правильної» мови.

Зв'язатися з нами